środa, 24 lutego 2016

Jak zapewnić sobie efektywne treningi?

Chyba każda osoba, która chce w szybkim czasie spalić tkankę tłuszczową, decyduje się przede wszystkim na aktywność fizyczną. Regularnie wykonywane układy ćwiczeń bezpośrednio wpływają na ich efektywność. Niestety, początkujący pasjonaci treningów fizycznych zazwyczaj nie wiedzą, w jaki sposób należy poprawnie wykonywać ćwiczenia oraz jaka aktywność będzie dla nich najskuteczniejsza.






W takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem okaże się trening personalny.

Ćwiczenia dostosowane do potrzeb

Decydując się na współpracę z trenerem personalnym, możemy liczyć na dobranie ćwiczeń z myślą o konkretnych efektach. Jest to doskonałe rozwiązanie, niezależnie od tego, czy ktoś ma na celu wzmocnienie dolnych partii ciała, czy też zależy mu na treningu nakierowanym na pozbycie się zbędnych kilogramów. Doświadczony trener bierze pod uwagę nie tylko nasze preferencje, ale także aktualną kondycję fizyczną. Dzięki temu proponowane zestawy ćwiczeń nie okażą się trudne w realizacji, nawet dla osób początkujących. Opracowane przez trenera propozycje aktywności nierzadko działają wielopłaszczyznowo, wpływając na kondycję całego ciała. Dzięki precyzyjnemu opracowaniu treningu możliwe jest o wiele szybsze uzyskanie efektów.

Różne warianty treningów

Doświadczeni trenerzy doskonale orientują się w specyfice różnych rodzajów treningów, co pozwala im szybko wskazać przykładowe rodzaje ćwiczeń. Na pomoc profesjonalisty można liczyć między innymi w przypadku treningów siłowych, wytrzymałościowych, odchudzających czy wydolnościowych. Osoby rozpoczynające przygodę z kulturystyką mogą poprosić o opracowanie ćwiczeń pod kątem budowania masy ciała. Trener personalny nie tylko zadba o efektywność takiego treningu, ale także o bezpieczeństwo osoby ćwiczącej. Dokładnie wskaże, na czym polegają poszczególne układy ćwiczeń i jak należy je wykonywać, aby nie doprowadzić do kontuzji. Warto dodać, że oferta trenerów jest skierowana nie tylko dla osób początkujących, ale także dla tych, którzy są zainteresowanie zawodowym trenowaniem konkretnych dyscyplin sportowych. Więcej informacji o treningu personalnym można znaleźć na stronie: http://bodyfactory-trener.pl/trening-personalny/.

Korzystacie z usług trenerów personalnych


środa, 22 lipca 2015

Trening - zmaksymalizuj efekty.

Podstawą każdego treningu jest racjonalne podejście do niego, ułożenie odpowiedniego planu oraz kilka istotnych aspektów które są często zapominane a mają niebagatelny wpływ na efekty.
Podczas każdego treningu musimy pamiętaj o bardzo istotnych sprawach:

1. Rozgrzewka
Poprzez przeprowadzenie prawidłowej rozgrzewki przygotowujemy nasz organizm do czekającego nas za chwilę wysiłku. Warto poświęcić co najmniej kilka minut na intensywną rozgrzewkę bo dzięki temu zmniejszamy ryzyko groźnego urazu. Udowodniono także że mięśnie rozgrzane są w stanie pracować nawet o 20-30% wydajniej niż mięśnie nie rozgrzane.
Jak widać warto się dobrze rozgrzać aby zmaksymalizować efekty naszego treningu.





2. Odpowiednie nastawienie
Odpowiednie nastawienie i motywacja przed treningiem są równie ważne jak prawidłowa rozgrzewka. Przystępowanie do treningu na zasadzie byle zrobić jak najszybciej i zapomnieć nie ma wielkiego sensu. Starajmy się skoncentrować przed każdym treningiem, postawić cele i je zrealizować. Wykonujmy każdy element treningu rzetelnie bo to zaprocentuje w przyszłości.
O metodach motywacji nie będę tutaj wspominał gdyż myślę, że każdy bez problemu znajdzie najlepszą dla siebie metodę.




3. Dieta
Odpowiednie żywienie jest podstawą rozwoju sportowego. Pamiętaj o dobraniu żywienia do indywidualnych potrzeb. Kombinuj i znajdź optymalny schemat dla siebie.
Zastosuj te trzy proste rady a gwarantuję że efekty treningów znacznie wzrosną.


Dopisalibyście coś jeszcze ? 

sobota, 11 lipca 2015

Kwasy Gold Omega-3 Olimp - recenzja

O tym, że kwasy tłuszczowe z grupy omega 3 są niezbędne dla organizmu jest od paru lat coraz głośniej zarówno w internecie jak i telewizji. Coraz więcej osób dba o swoje zdrowie i przerzuca się na zdrowy styl życia. Nic w tym dziwnego wystarczy popatrzeć na społeczeństwo Stanów Zjednoczonych albo Anglików gdzie większość ludzi zmaga się z nadwagą. 

Bycie zdrowym, zgrabnym i fit staje się na topie i moim zdaniem to całkiem niezła moda, lepiej mieć wokół siebie maniaków bycia fit niż fastfoodwców :) 

Kwasy tłuszczowe są bardzo istotne również w diecie kulturystycznej czy też ludzi preferujących sporty siłowe. Bardzo wielu sportowców dostarcza je do organizmu każdego dnia, nie tylko podczas okresów ostrych treningów. Oczywiście każdy wie, że najlepszym źródłem kwasów są ryby.





Niestety wiemy, że ceny ryb w Polsce są dość wysokie i niestety nie każdego stać na codzienne spożywanie np. łososia. 

Na szczęście jest rozwiązanie. Kwasy Omega 3 w kapsułkach. Ostatnio zakupiłem sobie sporą dawkę, paczkę widzieliście w tym poście.



Parę słów o Kwasach z Firmy Olimp 
- wspomagają pracę serca i układu krążenia
- chronią wątrobę
- wspomagają pracę układu nerwowego 
- wzmacnia odporność 

Myślę, że kwasy omega 3 to uniwersalny suplement który powinien na co dzień gościć w naszej diecie. Najlepiej pod postacią ryb ale myślę, że w takiej formie też nie zaszkodzi :)