Etykiety

środa, 19 maja 2021

Naleśnik bananowo - jagodowy

 Naleśnik bananowo - jagodowy 

Dawno nie było na blogu żadnego fajnego przepisu dlatego dzisiaj czas to zmienić - przed Wami naleśnik bananowo - jagodowy z serkiem waniliowym. Naleśnik jest bardzo prosty w przygotowaniu i nawet amatorzy kuchenni poradzą sobie w kuchni. Ja sam dzięki diecie z Fabryki Siły, na której byłem nauczyłem się gotować. Z początku myślałem , że nie dam rady, a teraz bez problemu robię omlety, naleśniki, owsianki , obiady. Wszystko jest na tyle łatwo wyjaśnione, że bez problemu można się nauczyć. 



Składniki : 
Mąka pełnoziarnista - 70 g
Proszek do pieczenia - szczypta 
Mleko 2 % - 110 ml 
Banan - 140 g 
Jagody - 50 g
Serek Waniliowy - 50 g
Sól - szczypta 
Oliwa z oliwek - 10 ml 
Pasta orzechowa / masło orzechowe - 5 g (do dekoracji) 

Makro :
602 Kcal / B 17 / W 90 / T 17

 Naleśnik bananowo - jagodowy przygotowanie :

Najszybciej będzie ciasto zrobić w blenderze. Mąkę, mleko , proszek do pieczenia i szczyptę soli mieszamy w celu uzyskania jednolitej masy na ciasto. Na patelni rozgrzewamy oliwę z oliwek. Najlepiej rozprowadzić ją równomiernie po patelni przy użyciu silikonowego pędzelka. Ciasto wylewamy na rozgrzaną patelnie i smażymy po koło 3 min z każdej strony. Do środka naleśnika dajemy serek waniliowy i składamy go "na cztery". Dekorujemy owocami i pastą orzechową. Ja akurat miałem taką w tubce. 

Jeśli szukasz innych przepisów na naleśniki zapraszam tutaj - pełnoziarnisty naleśnik z owocami albo tutaj kakaowy naleśnik z dodatkami 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania, krytykowania, wymiany poglądów. Pamiętajcie o jednej zasadzie - krytyka niech będzie konstruktywna i rzeczowa. Dzięki