Etykiety

sobota, 19 października 2013

Trochę o mnie

Mam 25 lat i od paru lat interesuję się kulturystyką, fitnessem i szeroko pojętymi sportami siłowymi. Mój staż na siłowni to jakieś 7 lat, jednak początki różnie wyglądały jak to u większości początkujących. Od ponad roku trenuje już bardzo systematycznie biorąc dodatkowo pod uwagę takie sprawy jak dieta i suplementacja. Bloga tworzę po to by dzielić się z wami swoją wiedzą i postępami, a także spopularyzować trening siłowy, który w wielu przypadkach jest niedoceniany przez ludzi. Kobiety z reguły boją się "wielkich mięśni", a część mężczyzn uważa to za rozrywkę dla głupków i koksów. Postaram się aktualizować bloga na bieżąco w planach jest utworzenie paru kategorii na blogu m.in : dieta,suplementacja,porady,wideo treningi - bardzo ambitny plan mam nadzieje, że wyjdzie :) Dodatkowo ciekawostki i zdjęcia związane ze sportami siłowymi, siłownią i zdrowym stylem życia. Mam nadzieję, że projekt będzie się sukcesywnie rozwijał. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych do przeglądania, komentowania, a także wymiany poglądów. W razie pytań i sugestii jestem dostępny pod mailem - pakerniablog@gmail.com


Zapraszam do wspólnych treningów i pamiętajcie :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania, krytykowania, wymiany poglądów. Pamiętajcie o jednej zasadzie - krytyka niech będzie konstruktywna i rzeczowa. Dzięki