Etykiety

środa, 14 lutego 2018

Fabryka Siły - recenzja

Fabryka Siły - recenzja i opinia 

Jeśli zastanawiasz się nad zmianą sylwetki ale te wszystkie obliczenia, makrosy, białka i plany treningowe to dla Ciebie czarna magia jest inne rozwiązanie. W internecie możemy skorzystać z pomocy ekspertów, którzy właściwie wszystko zrobią za nas (ułożą plan diety, dostaniemy gotowe przepisy i gotowy plan treningowy) naszym zadaniem będzie tylko albo aż :) trzymać dietę, przygotowywać posiłki i trenować. 

Platforma, która to umożliwia to Fabryka Siły za jej pomocą każdy (nawet Ci, którzy nie mają styczności ze sportami siłowymi i siłownią będą mogli rozpocząć pracę nad sylwetką. Wystarczy wybrać swój cel treningowy i wypełnić, krótką ankietę. 

Fabryka Siły recenzja


Im dłuższy pakiet trwania diety i treningów oraz wsparcia ekspertów wybierzemy tym taniej nas to wyniesie jednak moim zdaniem najlepiej wybrać na początek wybrać plan na miesiąc tak by sobie wszystko posprawdzać i zaznajomić się z działaniem platformy. Z drugiej strony nie oczekujcie po 30 dniach spektakularnych efektów ale pierwsze już powinny się pojawić. Praca nad sylwetką wymaga cierpliwości. 

Następnym krokiem jest ankieta, w której podajemy nasze wymiary i wagę.


Po około 48h dostajemy gotowy plan treningowy i plan diety z których możemy korzystać. 

Fabryka Siły recenzja




Dni treningowe i jadłospis mamy podzielone na każdy dzień trwania planu więc dokładnie wiemy co trenować i jakie jedzenie oraz w jakich ilościach spożywać. Mamy dostęp do dokładnych przepisów na potrawy ze zdjęciem oraz listy zakupów na każdy tydzień. 

Tutaj macie pokazany przykładowy posiłek wraz z wyliczonymi makroskładnikami, kalorycznością, składnikami i opisem wykonania. W taki sposób opisany jest każdy posiłek w diecie.

Fabryka Siły recenzja

Oprócz diety i treningów mamy możliwość kontaktu z ekspertami przez cały okres trwania planu. Wystarczy tylko napisać wiadomość czy pytanie, a odpowiedź uzyskamy w ciągu 24 godzin. 

Nasze postępy są śledzone na bieżąco. Raz w tygodniu powinniśmy przesyłać zdjęcia swojej sylwetki i uaktualniać swoje pomiary dzięki czemu eksperci będą w stanie lepiej dostosować nasz plan żywienia i treningów. 



Ja stosuje ich plan już od 2 miesięcy i jestem zadowolony.

Fabryka Siły - opinia 


Moje rady co do planu i ankiety :

Jeśli masz mało czasu na przygotowanie posiłków i nie musisz jeść ich niewiadomo jak skomplikowanych to w ankiecie wybierz 4 posiłki dziennie i czas przygotowywania do 15-20 min dzięki czemu będziesz miał przepisy na prosze potrawy ale szybciej je przygotujesz. Wcześniej wybrałem opcję 5 posiłków i czas przygotowania 30-40 min i musiałem spędzać w kuchni jakieś 1,5 - 2 h dziennie. Ja oprócz pracy mam też w ciągu dnia mnóstwo innych zajęć więc było to dla mnie zdecydowanie za długo ale jak ktoś ma czas i mu to nie przeszkadza to czemu nie :) Wiadomo jak już wiemy jak robić jakieś potrawy to szybciej nam to idzie i możemy lepiej zaplanować ich przygotowanie. Ja osobiście robię tak, że wybieram 2 góra 3 dni z tygodnia diety (oczywiście musza się zgadzać z kalorycznością w danym tygodniu) i robie je codziennie aż mi się znudzą. Dzięki czemu zakupy robie raz w tygodniu i mogę robić jednego dnia posiłki na dwa trzy dni. Można też oczywiście codziennie chodzić na małe zakupy i codziennie gotować jeśli ktoś ma czas (dobre rozwiązanie na początku diety. Nauczycie się przygotowywać potrawy, zaznajomicie się w ważeniem składników i przyzwyczaicie się do całej sytuacji :) 

Plan z Fabryki Siły mogę polecić każdemu, a w szczególności początkującym niezależnie od tego czy chcecie redukować kilogramy czy budować masę mięśniową.


Fabryka Siły - Plany treningowe i dietetyczne

Tutaj moja sylwetka po redukcji :) 

Fabryka Siły recenzja

Dodatkowo chciałem się Wam pochwalić, że startuje z nowym projektem czyli Dzienniki masowe na planie z Fabryki. - Pierwszy odcinek tego cyklu znajdziecie TUTAJ 

Kolejne odcinki dzienników masowych znajdziecie poniżej. Plan jest działać z tym do grudnia zobaczymy jak to wyjdzie. 


Jeśli uważacie, że Fabryka Siły to dieta tylko dla facetów. To tutaj macie fajną recenzję z damskiego bloga. Kolejna osoba zadowolona i z efektami. 

Tutaj macie fotę z 2021 :) 

Od czasu do czasu korzystam jeszcze z ich rozpisek jeśli mam jakiś okres, że mi się przytyje. Jak sądzicie ? 


Zrzućcie też okiem na mojego Insta @pakerniablog 



11 komentarzy:

  1. Super efekty. Ja dwa razy zabierałem się do ich planu. Za pierwszym razem fakt podpijałem piwo i oszkiwałem z dietą ale za drugim na 100 % 3 miechy i od razu 5 kg w dół i zaczeło być widać mięśnie na brzuchu. Trzeba przestrzegać, a będą efekty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałem ten problem, że zamiast zredukować to cały czas chciałem masę. Idąc za Twoim przykładem przesetuję ich plan zobaczymy co z tego będzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę bardzo dobre efekty redukcji. Widać, że wcześniej coś trenowałeś bo wystarczyło pozbyć się płaszcza z tłuszczu :) Ja jestem na ich diecie od 2 miesięcy i 4,5 kg w dół. Też pochwalę się efektami jak skończe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłem u nich na masie i też jestem zadowolony. Zawsze byłem mega szczypiorem, a dzięki ich diecie udało mi się przytyć 8 kg i wreszcie ta sylwetka wygląda jak u faceta :) Również polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siemka, byłeś na masie u fabryka siły? Możesz powiedzieć coś więcej??

      Usuń
  5. Również korzystam z ich porad (dieta + plan treningu) już od 3 miesięcy i absolutnie podpisuję się pod tym co piszesz. Co prawda ja mam trochę więcej czasu na gotowanie więc moje dania są troszkę bardziej skomplikowane ale dzięki temu też bardziej urozmaicone.
    Na pewno sam bym do takich efektów nie doszedł - fakt, że za takie porady płacisz (przynajmniej dla mnie) jest motywacją do tego żeby przestrzegać wszystkich zasad. A to jest bardzo ważne - wręcz kluczowe.
    Także Panowie bez żadnego podjadania i piwkowania, a na pewno ten portal Wam pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za dobre słowo :) Tak jak mówisz trzeba się zebrać trochę w sobie i jak przestrzegasz ich planu diety to efekty będą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli nie jest źle jak niektórzy kiedyś mówili.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na masówkę to nie jest źle. I trzeba pamiętać, że żadna firma czy trener nie wykona roboty za nas.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja sobie bardzo chwaliłem współpracę z fabryką siły :) Wieki temu to było, ale efekty przyszły.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, krytykowania, wymiany poglądów. Pamiętajcie o jednej zasadzie - krytyka niech będzie konstruktywna i rzeczowa. Dzięki