niedziela, 4 stycznia 2015

Trening brzucha z użyciem drążka

Witam wszystkich w tym nowym roku :) Jako, że każdy ma już pewnie ustalone postanowienia dzisiaj zaprezentuje Wam jak będę dążył do mojego. W dzisiejszym poście najskuteczniejsze moim zdaniem ćwiczenia na mięśnie brzucha - czyli te przy użyciu drążka do podciągania. Dla początkujących będą dość ciężkie do wykonania ale nie załamujcie się i trenujcie, a ani się obejrzycie i będzie robić kolejną serię np. podciągania nóg :) 

Unoszenie nóg w zwisie na drążku





Początkującym proponuję 4 serie po 10 - 12 powtórzeń, jeśli stwierdzicie, że unoszenie zgiętych nóg nie stwarza Wam już trudności proponuje spróbować z wyprostowanymi nogami tak jak na rysunku poniżej.


Jeśli macie duże problemy z utrzymywaniem się na drążku możecie skorzystać ze specjalnych taśm 


Kolejne ćwiczenie warte uwagi to unoszenie nóg w zwisie w połączeniu ze skrętem tułowia 
ćwiczenie fajnie działa na boczne mięśnie brzucha. Jego również polecam 4 serie po 10 - 12 powtórzeń



Te dwa ćwiczenia w połączeniu z jakimś podstawowym treningiem o którym pisałem np. tutaj powinny przynieść wymarzone rezultaty :) Oczywiście pamiętajcie o diecie :)

2 komentarze:

  1. Mój cel, który w końcu trzeba zrealizować to TWARDY BRZUCH :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super art Pozdrawia: www.pakernia24.pl

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, krytykowania, wymiany poglądów. Pamiętajcie o jednej zasadzie - krytyka niech będzie konstruktywna i rzeczowa. Dzięki