czwartek, 9 października 2014

Poterningowy stejk :)

Do moich ulubionych posiłków potreningowych należą właśnie steki. Bardzo często jem je z dodatkiem warzyw i np. ryżu pełnoziarnistego. Dlaczego akurat stek ? Przed wszystkim steki robię jak mam mało czasu, główną ich zaletą jest szybkość przygotowania. Ja lubię średnie więc przygotowanie zajmuje mi jakieś 6 minut na dobrze rozgrzanej patelni. Poniżej zdjęcie mojego Steka z fasolką (ryż mam na innym talerzu).


Dlaczego taki posiłek po treningu ?

  Trening siłowy powoduje szybkie wyczerpywanie się Twoich wewnętrznych akumulatorów i organizm zaczyna szukać dodatkowych źródeł energii. Jeśli nie dostarczysz mu pełnowartościowego posiłku złożonego z szybko przyswajalnych węglowodanów i białka, zacznie na energię przerabiać mięśnie. A białko to właśnie stek o którym mowa :) Czasami można też zjeść łososia, kurczaka tak by nie było monotonnie :)




Powyżej stek dobrze wysmażony z mieszanką warzyw po grecku. Steki jak i warzywa kupuję w biedronce czasami też w lidlu. Najlepsze mięso w marketach jest z firmy Beef Master :)

A Wy lubicie steki ?

2 komentarze:

Zapraszam do komentowania, krytykowania, wymiany poglądów. Pamiętajcie o jednej zasadzie - krytyka niech będzie konstruktywna i rzeczowa. Dzięki